.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل جلسه شوراي هماهنگي اصلاحات

جلسه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات يكشنبه‌شب به رياست حزب جوانان ايران اسلامي تشكيل شد.

مهدي عليخاني دبيركل حزب جوانان ايران اسلامي در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين خبر اظهار كرد: در جلسه اخير، مانند ديگر جلسات منظم شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، درباره مهمترين مباحث روز داخلي و خارجي و موضوعات مطرح در كشور بحث و تبادل‌نظر شد.

وي افزود: با توجه به شرايط خاص احزاب اصلاح‌طلب در يكي دو سال اخير، يكي از مباحثي كه به طور ثابت در جلسات مطرح مي‌شود، كسب اطلاع و پيگيري وضعيت اين احزاب، شرايط فعاليت با محدوديت‌هاي آن‌ها و اعضاي احزاب اصلاح‌طلب است كه در جلسه يكشنبه‌شب نيز در اين رابطه صحبت شد.

وي با اشاره به پيشنهادات اخير اصلاح‌طلبان براي حضور در انتخابات و نيز انجام مناظره در فضاي مناسب و سالم، خاطرنشان كرد: در جلسه اخير به طور مشخص درباره اين موضوع بحث نشد، ولي معتقديم كه اين پيشنهادات در مجموع پيشنهادات خوبي هستند و قرار است اين موضوعات و پيشنهادات در شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات مورد بحث قرار بگيرد، با شخصيت‌هاي مختلف ديدار شود و اين شورا ديدگاه‌هاي خود را در مورد هر كدام از اين موضوعات مطرح كند.

رييس شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات ادامه داد: در خصوص فعاليت‌هاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و احزاب عضو اين شورا بايد به اين نكته توجه داشت كه احزاب در شرايطي مي‌توانند فعاليت‌ مناسبي داشته باشند كه فضاي سياسي براي آن‌ها فراهم باشد.

عليخاني فضاي امروز كشور را براي انجام فعاليت‌هاي پوياي احزاب نامناسب دانست و افزود: اعمال محدوديت براي فعاليت‌هاي احزاب و جلسات آن‌ها و نيز محدود كردن اطلاع‌رساني در مورد احزاب مي‌تواند فعاليت‌هاي آن‌ها را تحت الشعاع قرار دهد و بر همين اساس، يكي از مباحث مهم كه بايد مطرح شود اين است كه فضاي سياسي بايد يك فضاي سالم، اخلاقي و به دور از هرگونه دروغ، تهمت و افترا باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.